Skargi i wnioski
ZOZ w Ropczycach przyjmuje i rozpatruje skargi i wnioski w sposób gwarantujący równe traktowanie stron, zachowanie obiektywizmu, przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa.
Procedura rozpatrywania skarg i wniosków w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach zawarta jest w poniższym załączniku:
Procedura rozpatrywania skarg i wniosków w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w Przychodni Rejonowej w Ropczycach ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 54, III p. pok. 315, tel. 17 2218 312 we wtorki w godz. 13:00 – 14:00.
www.zozropczyce.pl e-mail: kontakt@zozropczyce.pl
Podkarpacki Oddział Wojewódzki NFZ w Rzeszowie,
Sekcja Skarg i Wniosków Wydziału Spraw Świadczeniobiorców
Skargi i wnioski można składać od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 -16:00.
Adres do korespondencji: 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa 8 tel. 17 8604 170, e-mail: skargi@nfz-rzeszow.pl
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Rzecznik Praw Pacjenta Bartłomiej Łukasz Chmielowiec
Adres do korespondencji: 01-231 Warszawa ul. Płocka 11/13
Bezpłatna infolinia: 800-190-590 (z tel. stacjonarnych i komórkowych) czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00.
Sekretariat tel. /22/ 532-82-50; fax /22/ 532-82-30, www.rpp.gov.pl e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl
Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
00-193 Warszawa ul. Stawki 2
tel./fax: 22 531 03 00 (czynne w godz. 8.00-16.00)