Zespół Opieki Zdrowotnej

w Ropczycach

Aktualności

 

Na udostępnionych przez Oddziały Wojewódzkie NFZ stronach, znajdują się adresy i numery telefonów oraz listy poradni POZ, które udzielają teleporad, wykazy otwartych poradni specjalistycznych, gabinetów ginekologicznych i stomatologicznych, w których można uzyskać pomoc medyczną. Dane aktualizowane są na bieżąco. Kliknij na:

 

 

 

koronawirus3akoronawirus3b

 

 

Lista podmiotów (oddziałów zakaźnych)   udzielających świadczeń opieki zdrowotnej związku z przeciwdziałaniem COVID-19 na terenie województwa podkarpackiego:

  • Dębica - Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, Oddział Obserwacyjno-Zakaźny i Chorób Wątroby, ul. Krakowska 91, tel. 14 68 08 384,
  • Jarosław - Centrum Opieki Medycznej, Oddział Obserwacyjno-Zakaźny z Pododdziałem Hepatologicznym i Ośrodkiem Leczenia WZW, ul. 3 Maja 70, tel. 16 624 51 19,
  • Jasło - Szpital Specjalistyczny w Jaśle, Oddział Obserwacyjno-Zakaźny I WZW, ul. Lwowska 22, tel. 13 44 37 544,
  • Łańcut - Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. Z O.O., Kliniczny Oddział Chorób Zakaźnych Z Pododdziałem Hepatologicznym, ul.Ignacego Paderewskiego 5, tel. 17 224 02 56,
  • Mielec - Szpital Specjalistyczny Im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, Oddział Obserwacyjno-Zakaźny I Chorób Wątroby, ul. Żeromskiego 22, tel. 17 78 00 391,
  • Przemyśl - Wojewódzki Szpital Im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, Oddział Obserwacyjno-Zakaźny, ul. Rogozińskiego 30, tel. 16 67 06 107
  • Sanok - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Sanoku, Oddział Obserwacyjno-Zakaźny, ul. 800-Lecia 26, tel. 13 46 56 147.

Informacje opracowanie na podstawie materiałów Ministerstwa Zdrowia oraz NFZ.

 

 

 

 

koronawirus teleporady

 

Lekarze specjaliści oraz POZ mogą udzielać teleporad

Z wizyty na odległość mogą skorzystać pacjenci kontynuujący opiekę w konkretnej poradni specjalistycznej, zgodnie z ustalonym planem leczenia i stanem klinicznym. Powinni z nich w szczególności korzystać m.in. pacjenci poradni onkologicznej, kardiologicznej czy neurologicznej, już pozostający pod stałą opieką specjalistów i wymagający okresowej kontroli. 

 

Dzięki telewizycie ograniczamy ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa, zapewniając większe bezpieczeństwo pacjentom i personelowi medycznemu.

 

Szanowni Pacjenci, w miarę możliwości prosimy o ograniczenie osobistego kontaktu i skorzystanie z konsultacji z lekarzem również za pośrednictwem telefonów, których numery dostępne są na zakładce Kontakt portalu internetowego ZOZ Ropczyce.

 

Harmonogram i wykaz numerów telefonów, na które należy dzwonić w sprawie teleporad:

Prosimy stosować się do zaleceń!

 

 

 

Teleporady dotyczące koronawirusa w przychodniach

 

Masz gorączkę, duszności, kaszel? Podejrzewasz u siebie koronawirusa? Zadzwoń pod numer 800 190 590! Bezpłatna infolinia NFZ jest czynna całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Wykwalifikowani konsultanci poinformują Cię co zrobić, by otrzymać pomoc.

Konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta  mogą również przekazać Ci kontakt do placówki podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), która udzieli teleporady medycznej.

 

Dzięki teleporadzie medycznej możesz otrzymać:

  • zalecenia
  • e-zwolnienie
  • e-receptę
  • sugestię bezpośredniej wizyty w placówce lub kontaktu ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, jeśli będzie taka konieczność.

Teleporady medyczne:

  • ograniczają ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa
  • ułatwiają izolację osób, które mogą zarażać wirusem innych
  • rozwiewają obawy, jeśli sytuacja jest niegroźna
  • skrócą czas oczekiwania na wizyty u lekarzy.

Więcej informacji na stronie: https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/teleporady-dotyczace-koronawirusa-w-przychodniach,7621.html

Informacje opracowanie na podstawie materiałów Ministerstwa Zdrowia oraz NFZ.

 

 

 

 eRecepta

Szanowni Pacjenci ZOZ Ropczyce

 

Z przyjemnością informujemy, że w naszych placówkach istnieje już możliwość otrzymania recepty w postaci elektronicznej. Od stycznia 2020 r. będzie obowiązywać wyłącznie ta forma recept. 

 

Podczas wizyty Pacjent może otrzymać e-receptę w formie:

  • wydruku z kodem kreskowym i numerem PIN lub
  • maila lub/i
  • SMS-a. 

Posługiwanie się e-receptą w postaci elektronicznej (bez wydruku papierowego, tylko SMS lub mail) wymaga uzupełnienia danych w profilu Internetowego Konta Pacjenta (IKP). Każdy z nas już posiada takie konto i może uzupełnić swoje dane dotyczące numeru telefonu lub/i adresu e-mail na stronie https://pacjent.gov.pl. Uzupełnienie tych danych jest czynnością jednorazową, lecz niezbędną, aby system IKP wiedział, gdzie ma wysłać informacje o naszej e-recepcie. Do profilu IKP logujemy się za pomocą tzw. profilu zaufanego (jednej z form podpisu elektronicznego). Profil zaufany należy wcześniej założyć na stronie https://pz.gov.pl.

 

Dodatkowe indormacje:

Zachęcamy do uzupełnienia danych IKP i korzystania z recept w postaci elektronicznej.